The reviews below are from verified owners of Volkswagen vehicle within the last 7 model years who received a survey invitation from Volkswagen of America after purchasing or servicing their vehicle at an authorised Volkswagen dealer. The reviews are unique to each individual and should not be generalised or interpreted as statements from Volkswagen.
Marcia P.09-09-2024
TYPE:ServiceMODEL:AtlasYEAR:2019
Service Manager Zach Kirk is and always has been exceptional. He strives to treat customers like family and cares about people. He resolves issues if they occur and I feel like he appreciates me as a customer. Thank you
09-10-2024
Marcia and Craig,
Thank you so much for your review! We are delighted to hear that Zach Kirk and our service team have consistently provided you with exceptional service. Zach's dedication to treating customers like family and resolving any issues that arise is truly commendable. We're grateful for your trust and loyalty, and we look forward to serving you again in the future. Thank you for choosing us and for being a valued part of our automotive family!
White Allen Volkswagen
Jackie W.09-08-2024
TYPE:ServiceMODEL:ID.4YEAR:2023
My car has been in the service department for close to a year now. No idea when to expect the car back if I even will get it back.
09-09-2024
Hello Jackie,
We completely understand, and hope to have it back as soon as realistically possible! We are looking into what we can achieve internally to help expedite repairs, but from both ends, ourselves as a dealer, and most importantly you as the vehicle owner, have been affected by backordered parts from the manufacturer. Volkswagen has been informed in detail to what our findings were, and we are hopeful that this becomes less of a concern in the future.
Thank you for reaching out!
Daniel B.09-08-2024
TYPE:ServiceMODEL:Golf GTIYEAR:2022
Third time I have had to have the same car in for the same recall issues. First time they managed to break some clips on the rear passenger door. Second time they didn’t have the parts to fix what they broke. Third time they fixed the door, did a 30k mile service, did not reset the oil change message as stated, and now my coolant level is far below minimum. So now I’m wondering if they did anything at all.
09-09-2024
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about the issues you’ve encountered. Rest assured, we will be reaching out to address your concerns and ensure everything is resolved. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your patience as we work through this, given the previous encounters.
Thank you,
White Allen Volkswagen
Jack S.09-06-2024
TYPE:ServiceMODEL:AtlasYEAR:2018
Maria T.09-05-2024
TYPE:ServiceMODEL:TiguanYEAR:2018
David D.09-01-2024
TYPE:ServiceMODEL:Jetta GLIYEAR:2020
The people are great but the charges were honestly frustrating. I get the payment if a techs time but the time spent was dual purpose. The tires (non-warrsnty) and rattle in the back ( warranty). I paid 200 dollars for what seems like the most time being spent on the warrantied issue and I guess I just didn't quite understand. It seems the time spent should have been covered by the warranty item but I guess it is what it is. Still frustrating though. Again, the people are great but the billing was frustrating.
09-04-2024
Dear David,
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your kind words about Tim and our team and apologize for any frustration caused by the billing for your recent service visit.
We understand your concern regarding the charges incurred during your visit. In your case, while the sunglass holder and rear deck lid concerns were covered under warranty, we regret any confusion surrounding the charges related to the tire inspection. The inspection of your tires, although ultimately unrelated to the warranty-covered issues, was necessary to diagnose the source of the humming noise you experienced and approved for us to look into. Given the end result was wear and tear from the tires, unfortunately the manufacturer would not cover the time spent for that concern. We strive to diagnose all concerns thoroughly to ensure the safety of our customers. However, we understand your perspective and apologize for any frustrations caused.
Despite everything, we do appreciate the feedback greatly, and look forward to discussing further with you when returning for the repairs to the rear deck lid.
Thank you once again, and look forward to serving you better next visit!
White Allen Volkswagen